wrist twist: where angst and ardour are welcome

your anger - here your fears - here your name - optional your hates - welcome

Thursday, October 04, 2007

Kaltes. Klares. Wasser.



водата идва от чешмата. още повече - топлата. и не ме интересува кой я е открил, но го благославям всяка сутрин. топлата вода е като кръвта за вампирите и всички дни преди новолуние за върколаците. държи ги human. и мен ме държи.
но когато ти спрат топлата вода... спират ти сутрините?
точно навреме, чудех се какво още ми трябва, за да престана съвсем да се отнасям към себе си като към human.
оказа се обратното.
и не защото имам проблем да си започвам сутрините с леден душ, перфектно е.
открих, че не върши работа осбено за не-човешкостта ми, по-скоро върши работа за осъзнаването на крехкото физиологично/дневноразпределително равновесие, което принципно ми прави дните човешки. върши работа единствено за осъзнаване на разрушимостта и абслютната уязвимост на същото това равновесие и на моя милост като цяло. блах. ето тук става нечовешкото вече. няма какво да ме спира да си проявявам суперсилите. започва се.

добър вечер, аз съм човекът-екзема
лоша кожа, мръсни зъби, дупки по кожата. и все пак съм човек. човек-екзема. имам си цяло уникално свойство, с което да се промотирам. като човека-паяк. като човека-човек. като човека-бастун и човека-сапун. забележете, не съм човекът с екзема. би било твърде лесно, пък и тогава щях просто да съм поредния на опашката пред някой дерматолог. не, аз съм квинтесенцията на дерматологията, мечтата на всеки, който обича да документира епидермални възпаления - не, не съм мръсен, никак даже, поне не отвън. но съм екзема. възпалил съм обвивката на целия свят. и бавно се разпростирам, а светът го сърби и той се чеше и разпространява спорите ми върху всичкия незаразен епидермис наоколо. прекрасно. аз пък си имам мечта. ще стана стрептококова инфекция. да види тогава...

Labels:

3 Comments:

At Fri Oct 05, 10:24:00 AM, Anonymous Anonymous said...

знам какво е да си без топла вода - месец и половина го търпяхме, макар и с малка помощ от един дребен проточен бойлер. но! вече имаме! добре си ни дошъл да се изкъпеш. дори и кърпа с топла чаша чай ще те почерпим. пк и бисквитка или две може да се намерят някъде :-)

 
At Sun Oct 07, 08:11:00 AM, Anonymous Anonymous said...

така, прочетох за втори път. той човекът не говори за водата, всъщност.
ама така е, като чета диагонално ...

 
At Sun Oct 07, 02:17:00 PM, Blogger unIDfied said...

права си, дечка, дори за това не говори:)

 

Post a Comment

<< Home